1. آخرین خبرها و اطلاعیه ها

ابقای مدير گروه آموزشی فلسفه و حكمت اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد

در حکمی که از سوی دكتر كافي، رئيس دانشگاه فردوسي مشهد صادر شد، دكتر جهانگير مسعودی، دانشیار گروه آموزشی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال دیگر در سمت مدير گروه آموزشی فلسفه و حكمت اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد ابقا شد.

در این حکم آمده است :

بنا به پيشنهاد شماره 339 مورخ 10 اردیبهشت 96 رئيس محترم دانشكده الهيات و معارف اسلامي به موجب اين حكم با حفظ وظايف آموزشي و پژوهشي به مدت دو سال در سمت مدير گروه فلسفه و حكمت اسلامي آن دانشكده ابقاء مي شويد. توفيق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر جهانگیر مسعودی دانشیار گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد، تحصیلکرده در رشته های فیزیک، فلسفه غرب و فلسفه اسلامی در دانشگاه های فردوسی مشهد، دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس می باشد که در کارنامه علمی خود چهار کتاب تالیفی و هشتاد مقاله( پنجاه مقاله علمی – پژوهشی و بیش از سی مقاله علمی – ترویجی و همایشی) در زمینه مباحث فلسفی و دین پژوهی دارد.

دکتر جهانگیر مسعودی همچنین سابقه بیش از بیست سال تحصیل و تدریس در حوزه علمیه خراسان را داراست و در حال حاضر مشاور فرهنگی در دانشگاه فردوسی مشهد و نیز معاونت آموزشی پژوهشی مجمع عالی حکمت اسلامی از مسوولیت های علمی اجرایی وی می باشد.

http://news.um.ac.ir/news-13303.html

jfd